نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مویس كین تمرین یوونتوس را ترك كرد!

مویس كین تمرین یوونتوس را ترك كرد!

 

گفتگوی كوتاه با مائوريتسيو ساری و ترك اردوی بیانكونری برای رفتن به منزل و جمع كردن وسایل و بستن چمدان‌های سفر به شمال غرب انگلستان در كنار خبر اضافه شدن رودریگو بنتانكور و خوان كوادرادو به جمع بازیكنان حاضر در تمرینات یووه، مهم‌ترین اتفاقات به بیرون رسیده امروز از دهكده یوونتوس در تورین بود.

 

در حالیكه در روزهای گذشته و با ورود مینو رایولا، مدیر برنامه‌های مویس كین به شهر لیورپول، روند مذاكرات برای به خدمت گرفتن این بازیكن جدی‌تر شده بود، از انگلستان خبر می‌رسد كه ستاره آینده‌دار یووه به احتمال فراوان به زودی و با قراردادی 30 میلیون یورویی به همراه پاداش و مزایایی در حدود 10 میلیون یورو به جمع تافی‌ها خواهد پیوست. او همچنین در اورتون سالیانه 3میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

 

پس از اصرار ناكام یوونتوس در قرار دادن بند خرید دائمی در قرارداد كین، در نهایت اورتون تنها حاضر به لحاظ كردن بندی شد كه به موجب آن؛ هنگام فروش این مهاجم ایتالیایی، یووه اولویت اصلی خرید را داشته باشد.

 

كین كه در تمرینات امروز صبح یوونتوس در كونتیناسا به همراه سایر بازیكنان حضور داشت، پس از تماس رایولا با او و هماهنگی با مائوریتسیو ساری در تمرینات بعد از ظهر این تیم حضور نیافت و برای آماده شدن جهت رفتن به انگلستان، اردوی بیانكونری را ترك كرد.

 

آنطور كه Sky Sport Italia، Mediaset Premium و Goal خبر داده‌اند؛ به زودی خبر رسمی پیوستن مویس كین به جمع اورتون از سوی این باشگاه اعلام خواهد شد.

 

مویس كین كه با درخشش در تركیب یووه و آتزوری توانسته خودش را به عنوان یك مهاجم آینده‌دار مطرح كند، در فصل گذشته 17 بار برای یوونتوس در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و 7 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. او در كنار گلزنی‌های باشگاهی‌اش، با زدن 2 گل در 3 بازی‌ای كه برای تیم ملی ایتالیا انجام داده باعث جلب‌توجه بسیاری از باشگاه‌های ایتالیایی و اروپایی شده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: